bekijk online
Nieuwsbrief

ALLE ACTIVITEITEN GROEI & BLOEI ZEEUWS-VLAANDEREN TOT NADER ORDER UITGESTELD - april en mei 2020

Beste leden van de afdeling Zeeuws-Vlaanderen en noord Belgiƫ

De afgelopen dagen zijn de ontwikkelingen rondom het Coronavirus is een duizelingwekkende stroomversnelling geraakt.

We dachten een week geleden nog dat we misschien onze activiteiten weer zouden kunnen opstarten half april, momenteel achten we die kans echter nagenoeg nihil.

Als bestuur willen we daarom niet wachten tot april om u duidelijkheid te verschaffen en hebben besloten om alle activiteiten in de maanden april en mei ook te annuleren.
Het bestuur zal eind mei 2020 overleggen of wij weer kunnen starten met onze zomer en najaar activiteiten.
Vanzelfsprekend houden wij u op de hoogte via de website en deze Nieuwsbrief.

Uit het nieuws zult u begrepen hebben dat het besmettingsgevaar zeer groot is, voor met name een groot deel van onze leden. De mogelijke gevolgen eisen dat we de uiterste voorzichtigheid in acht moeten nemen!

Uw gezondheid, veiligheid en welzijn komen op de eerste plaats voor ons.

Dit bericht kunt u ook op onze website https://zeeuws-vlaanderen.groei.nl  vinden.
Daar houden wij u zoveel mogelijk op de hoogte.

PS: Indien van toepassing zal de betaalde bijdrage voor de dagreis, de komende week worden terugbetaald.

Als u vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet ondergetekende te benaderen.

Pas a.u.b. goed op u zelf en uw naasten!

Namens het bestuur,
Jan Hendrix, voorzitter