bekijk online

ALLE ACTIVITEITEN GROEI & BLOEI ZEEUWS-VLAANDEREN TOT NADER ORDER UITGESTELD

Beste leden van de afdeling Zeeuws-Vlaanderen en noord België

Uiteraard heeft ook onze afdeling van Groei & Bloei te maken met de Corona maatregelen.

De Nederlandse regering heeft op 31 maart aangescherpte maatregelen aangekondigd; tot 1 juni zijn alle bijeenkomsten en / of samenkomsten verboden en moeten we dit soort sociale activiteiten beperken of zelf voorkomen. In België zijn alle bijeenkomsten, culturele, sociale, feestelijke, folkloristische, sportieve of recreatieve activiteiten verboden tot en met 3 mei, ongeacht of ze privé of publiek zijn. Zoals het nu uit ziet, zal dit ook verlengd worden.

Eerder hadden we  al aangekondigd via onze Nieuwsbrieven dat alle activiteiten voor maart, april en mei vervallen zijn vanwege het  Covid-19 / Coronavirus.

Het ging om de volgende activiteiten:

• Algemene Ledenvergadering op 26 maart
  • Workshop Fit & Vitaal op 1 april;
  • Voorjaarsfair op 4 april;
  • Dagreis Arboretum op 22 april;
  • Open tuinen in april en mei.

Een aantal van deze activiteiten zullen we verzetten naar later dit jaar of naar 2021.

Een aantal landelijke activiteiten van Groei & Bloei gaan ook niet door:

• Gardenista mei 2020 wordt uitgesteld tot 2021;
  • De Nationale Tuinweek en ook het Open Tuinen weekend (13 t/m 21 juni) gaan dit jaar niet door.

Zie de bijgaande Nieuwsbrief hierover:  https://intranet.groei.nl/opslag/nieuwsbrief-opslag-intranet/update-groei-bloei-nationale-tuinweek-en-het-coronavirus/

Op basis van voorgaande en om zo veel mogelijk de risico’s voor de tuineigenaren en hun bezoekers te vermijden heeft het Bestuur van onze afdeling besloten om de Open Tuinen voor dit jaar helemaal te laten vervallen en door te schuiven naar 2021. Dit is al gecommuniceerd met de tuineigenaren.

Als schrale  troost willen we u het volgende on-line aanbieden, zodat u de deur niet uit hoeft:

Hou u alstublieft  aan de regels en blijf gezond!

Als er vragen over de inhoud van deze Nieuwsbrief, neem dan even contact op met een van ons;

Maico Maas, maicomaas@kpnmail.nl

Jan Hendrix, jhendrix@zeelandnet.nl