Workshop korenschoof veldboeket maken op zondag 30 augustus 2020

Workshop zelf plukken en korenschoof veldboeket maken op zondagochtend!

Voorzichtig gaan we weer van start met de eerste creatieve activiteit op 30 augustus 2020 met inachtneming van de Corona-maatregelen.

In de tuin van Hof Zjevernie aan Korte Heerenstraat 5 te Oostburg is er in de zomer een pracht aan bloemen die geplukt kunnen worden. Marjet Prince legt aan het begin van de workshop uit hoe de bloemen geplukt en gebonden moeten worden om zo lang mogelijk plezier te hebben van het boeket. Daarna gaat iedereen de bloemenplukrand en de tuin in, gewapend met een snoeischaar en een emmer. Marjet helpt daarna om een goed korenschoofboeket van vijftien stelen samen te stellen.

Koffie en thee met zelfgemaakt gebak horen daar natuurlijk bij.

Het is handig als je zelf een snoeischaar, een scherp mesje en je eigen emmer/vaas meeneemt!

We starten om 10.00 uur. We sluiten 13.00 uur af met een heerlijk ijsje van verse koeienmelk bij de overburen van Hof Zjevernie.

De kosten zijn voor leden € 14,50, niet leden betalen € 19,50

Aanmelden vóór 23 augustus bij Marjan de Feijter via:

defeijtermarjan@gmail.com

of 06 33 02 50 41