Dinsdag 17 dec - Grote Kerstdemo bloemschikken

Kom ideeën opdoen voor de Kerst op onze grote Kerstbloemschikdemonstratie!

Deze wordt gegeven door Tanja Platschorre en een  twee stagiaires.

Tanja is het gezicht achter Bloemenatelier “De Astrantia”. Ze heeft in Breda de opleiding tot bloemist gevolgd. Daar heeft ze ontdekt dat ze enorm geniet van het werken met bloemen. Volgens haar bestaat geen standaard bloemwerk. Daarna is ze de opleiding docenten bloemschikken gaan volgen. Inmiddels is ze 10 jaar verder en is ze erg veel ervaring rijker! Tanja vindt het heel belangrijk om maatwerk te leveren. Hierdoor maakt ze unieke bloemschikcreaties. Ze heeft een echte passie voor het vak! Tanja vindt het ook zo leuk om haar passie over te brengen op studenten en andere bloemenliefhebbers.

Tanja verzorg al eerder de Kerstbloemschikdemonstratie; op 1 december 2016 was dit een zeer bijzondere en heel geslaagde kerstbloemschikavond. Tanja en haar stagiaires zullen deze avond circa 20 kerstbloemstukken maken en natuurlijk worden deze verloot! Als u een van de gelukkigen bent, ga dan aan het einde van de avond naar huis met een prachtig kerstbloemstuk!!

Plaats: Het Podium, Terneuzensestraat 2, 4543 BN Zaamslag.

Aanvang: 19.30 uur, zaal open: 19.00 uur. Entree € 2, - voor leden op vertoon van uw Groei & Bloei ledenpas 2019, niet-leden € 10, -

Bent u nog geen lid en wilt u uw entree terugverdienen? Dat kan: als u op deze avond lid wordt, dan krijgt u de entree helemaal terug en daarnaast krijgt u een mussen villa helemaal gratis!.

Zorg dat u op tijd komt, want we verwachten een volle zaal. Speciale video / projectie apparatuur zal er voor zorgen, dat u ook achter in de zaal precies kunt zien wat er gedaan wordt.

Er is een lift aanwezig; ingang Zaagstraat.

Kijk alvast op haar website www.deastrantia.nl of op haar facebookpagina