Za 11 januari 2020 – Nieuwjaarsreceptie, met daarna de film "Weg van jou"

Plaats: zaal Leeuwenkwartier, Leeuwenlaan 31, 4532 AE Terneuzen.

Aanvang 13.30 uur.  Het programma eindigt rond 16.30 uur.

U bent in de gelegenheid elkaar de beste wensen over te brengen, onder het genot van een hapje en een drankje welke u aangeboden worden door de vereniging.

Na de Nieuwjaarsreceptie zullen we gezamenlijk onze gedachten laten gaan over het reisprogramma voor (eind) mei 2020.

De mogelijkheden zijn:

• Vijfdaagse tuinenreis Zuid-Duitsland
  • Vijfdaagse tuinenreis Cotswolds

Daarna kijken we naar de succes film: "Weg van jou – Geluk is dichterbij dan je denkt".

Deze film gaat over het begin van het grootse project van de bouw van de nieuwe sluis in Terneuzen, wat een grote impact heeft voor Zeeuws-Vlaanderen.

De beelden uit de film zullen heel herkenbaar zijn voor iedereen!

Inhoud van de film:

De ambitieuze dertiger Evi  is klaar voor de promotie van haar leven, een baan in Rio de Janeiro! Haar vriend heeft de koffers al gepakt, als blijkt dat haar baas hele andere plannen met haar heeft. Evi wordt verantwoordelijk voor een groot project in Terneuzen. WAAR? Juist ja, Terneuzen. Weigeren is geen optie, haar carrière hangt af van het succes in Zeeuws-Vlaanderen.

Ze laat haar comfortabele stadse leventje, haar vriend en twee beste vriendinnen achter in Rotterdam en begint met vallen en opstaan aan haar nieuwe bestaan met haar werk voor de nieuwe zeesluis.

Ze stuit op veel weerstand van de lokale bevolking en het lijkt wel alsof álles tegenzit. Maar wanneer ze de stoere schipper Stijn ontmoet, ontdekt ze dat deze uithoek meer is dan alleen maar uitgestrekte landerijen. Zou Evi dan toch kunnen aarden in de klei van Zeeuws-Vlaanderen of keert ze zo snel mogelijk terug naar Rotterdam?

Kijk op de volgend link naar een korte indruk van deze film: https://www.youtube.com/watch?v=qzb5dZAkfLo

Kosten: Leden gratis. Niet leden € 5,-