Ma 25 nov - Workshop Paverpol - Kerststukje

Door: Annemie Van den Abeele uit Adegem.

Plaats: Zaal Leeuwenkwartier, Leeuwenlaan 31 4532 AE, Terneuzen. Aanvang 19.00 uur

Deze keer gaan we een Kerststuk maken op een standaard. De workshop kost € 32,50 voor leden en € 37,50 voor niet leden. Dit is inclusief materiaal en koffie en thee. Tijdens de workshop heeft men de keuze uit een aantal beeldjes om bij het kerststukje te plaatsen, waarvoor de kosten (€ 3 tot € 10, -) ter plaatse afgerekend dienen te worden.

Let op; aanvang workshop is om 19.00 uur.

Tevens aangeven welk kerststuk men wil maken: de iglo of de skiër zie voorbeeld.

Opgeven via e-mail jhendrix@zeelandnet.nl (of via 06-4243 5090) én betaling vooraf.

Betalen op rekening nr. NL 29RABO 0 330 4482 69 t.n.v. Groei & Bloei onder vermelding van Paverpol workshop, lidnummer en naam & telefoonnummer van deelnemer(s).

OPMERKING; DE LIJST VAN DEELNEMER IS MET HET VASTLOPEN VAN DE COMPUTER VERLOREN GEGAAN. ALS U ZICH AL HAD OPGEGEVEN, GEEF DAN TOCH EVEN EEN SEINTJE VIA BOVENSTAANDE E-MAIL / TELEFOON!

Wo 27 nov - Nieuwe cursusles bloemschikken; Frame boeketten

Tanja Platschorre van BloemenAtelier De Astrantia uit Westdorpe verzorgt deze les.

Plaats: Bloemenatelier De Astrantia, Graaf Jansdijk B42, 4554 CB Westdorpe. Start lessen: 19.30 uur.

Klik hierop voor verdere informatie.

Kosten: Leden € 32,50. Niet-leden € 37,50 per les.

De cursuskosten dienen vooraf betaald te worden via rekening NL 29RABO 0 330 4482 69 t.n.v. Groei & Bloei, onder vermelding van "Cursus Bloemschikken".

Opgave via e-mail jhendrix@zeelandnet.nl (of 06-4243  5090) én betaling van de les.

Vr 6 dec - Kerstbrocante

Op deze vrijdag organiseert Groei & Bloei inmiddels voor de 9de  maal een gezellige en inspirerende Kerstbrocante.

Zoals voorgaande jaren vindt deze plaats in de Prins Willem van Oranjeschool aan de Leeuwenlaan 31 te Terneuzen, deze is gratis te bezoeken van 18:00 tot 21:00 uur.

De grote hal in de school wordt omgetoverd tot een gezellige Kerstmarkt met sfeervolle live muziek om u alvast in (kerst)stemming te brengen. Deze kerstbrocante vindt binnen plaats, weer of geen weer; u blijft te allen tijde lekker droog!

Er wordt glühwein, warme chocomelk, koffie en thee en geschonken. Daarnaast hebben we “wat lekkers” voor erbij. Bij binnenkomst krijgt u weer een gratis bonnetje voor een kerstdrankje! Wij proeven hierin alvast de ‘ouderwetse gezelligheid’. Er zijn diverse kramen met kerstspullen, maar er zijn ook prachtige kerststukken, kerstkransen, zelfgemaakte sieraden, buitendecoraties e.d. te koop. Dit alles wordt aangeboden tegen zeer aangename prijzen. Het is dus betaalbaar én toch exclusief…  en bij sommigen kraampjes steunt u ook nog een goed doel. Zoals voorgaande jaren zijn er ook weer vers gekapte kerstbomen te koop, deze worden buiten op het plein aangeboden.

Namens de hele organisatie heten wij u dan ook hartelijk welkom! De toegang is gratis én wij bieden u ook nog een gratis drankje aan.

Di 17 dec - Grote Kerstbloemschikdemonstratie

Kom ideeën opdoen voor de Kerst op onze grote Kerstbloemschikdemonstratie!

Deze wordt gegeven door Tanja Platschorre en een  twee stagiaires.

Tanja en haar stagiaires zullen deze avond circa 20 kerstbloemstukken maken en natuurlijk worden deze verloot! Als u een van de gelukkigen bent, ga dan aan het einde van de avond naar huis met een prachtig kerstbloemstuk!!

Plaats: Het Podium, Terneuzensestraat 2, 4543 BN Zaamslag.

Aanvang: 19.30 uur, zaal open: 19.00 uur.

Entree € 2, - voor leden op vertoon van uw Groei & Bloei ledenpas 2019, niet-leden € 10, -