Ledenwerving. Voorjaarsactie maart t/m 19 mei 2021

Ben je nog geen lid en wil je eens een jaar lid worden, met een ergonomisch gevormde Felco snoeischaar welke je nu er helemaal gratis bij krijgt. Zie dan de onderstaande aanbieding.

Nieuwe leden die zich via een afdeling aanmelden hebben extra voordeel boven nieuwe leden die via de landelijke website binnenkomen: via de afdeling krijgen zij een cadeau EN korting, via www.groei.nl moeten zij kiezen tussen het cadeau OF de korting.

Het geschenk bij de Voorjaarsactie 2021 is de Felco 14 snoeischaar, een mooie schaar die ook geschikt is voor mensen met een wat kleinere hand.

Wat houdt de actie in?
Nieuwe leden ontvangen het maart-, april- of mei-nummer gratis.
Zij ontvangen tevens gratis de Felco 14 snoeischaar ter waarde van € 52, -.
De artikelen worden thuis geleverd.

Voor de rest van het jaar 2021 betalen zij nog:
•    met het maartnummer (actie t/m 17 maart, betalen vanaf april): € 43,95 in plaats van € 59,-; een korting van € 15,-
Gebruik het formulier om je aan te melden via onze afdeling. Alleen dan krijg je EN korting EN de Felco snoeischaar.
Klik hier om naar het formulier te gaan, vul het in en stuur het retour naar onze afdeling (adres staat onder aan de pagina van het formulier).